Direktlänk till inlägg 20 september 2006

Jag har varit sjuk...

Av Cecilia - 20 september 2006 21:45

Jag har varit sjuk sen i fredags förra veckan så jag har inte riktigt haft ork att uppdatera något här. Jag körde lokalbussen i fredags och när passet var färdigt och jag skulle tvätta bussen orkade jag knappt gå runt med tvättborsten (en typ tre meter lång borste som snurrar och sitter fast på en stång med hjul längst ner) så då var det bara att åka hem och vila och sen var det lika bra att göra bort alla sjukdomar på en gång, så det började med feber som gick över till tokförkylning, ont i vänsterörat och halsont. Förutom att jag inte har orkat uppdatera hemsidan så har jag inte orkat med något annat heller. Roger har varit i stugan i Parkalompolo, stackarn vilket chock han måste ha fått när han kom hem... En massa disk på bordet och diskbänken och kläder över hela lägenheten. Musse har i alla fall varit jättecool när jag var sjuk och legat i sängen med huvudet på Rogers kudde nästan hela tiden, han som inte ens tycker om att vara i sängen i vanliga fall. Ni vet ju själv hur det är att vara sjuk, man tycker lite lätt synd om sig själv och dessutom så var jag sur på Roger för att inte han var hemma och jag inte fick tag på honom heller eftersom det inte är någon mobiltelefontäckning i Parkalompolo, det hade inte varit helt fel om han hade varit hemma och fixat mat och rastat Musse... När han kom hem på söndagkväll och märker att jag är hemma så frågar han varför jag inte är och kör Pajalabussen. Hallå jag är sjuk och har knappt orkat rasta Musse, mamma har varit här två gånger och rastat honom. Gissa vad han säger... Stackars Bebisen (han kallar Musse för Bebisen) du har inte haft en rolig helg och så stekte han en hamburgare till Musse...!! Ja, vad ska man säga...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 24 december 2012 09:55


  Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 och 2011. Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska ...

Av Cecilia - 24 december 2011 16:55


Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009 och 2010.   Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska jag nog...

Av Cecilia - 14 september 2011 22:00


    I dag så var det KM i lydnad på Kiruna Brukshundklubb. Givetvis så var jag och Tudor med, även om vi inte har tränat på flera år eftersom det bara har varit jag och inte Tudor som tycker att lydnad är roligt. Men nu så tyckte han det var ri...

Av Cecilia - 28 augusti 2011 17:00


    Jag och Molly har varit i Visby på en två dagars utställning.   På lördagens utställning kom hon tvåa i championklassen med excellent och ck, och på söndagen så kom hon tvåa i championklassen med excellent. ...

Av Cecilia - 7 maj 2011 17:00

Idag har vi varit i Kristiansand. Molly blev BIR med CACIB och CERT och därmed norsk champion. Tudor var också med och blev BIM. Det var 6 hanar och 11 tikar som deltog. ...

Ovido - Quiz & Flashcards