Alla inlägg under december 2009

Av Cecilia - 29 december 2009 10:32

Jag är ledig idag så då passade vi på att åka till veterinär Gertrud Burman i Skellefteå för ögonlysning. Hela ligan fick UA...:-)

Av Cecilia - 24 december 2009 16:40

   Och ja, det blev att återanvända julkortet från 2006, 2007 & 2008. Tack för alla fina julkort! Nästa år, då ska jag försöka få iväg julkort via mailen...

Av Cecilia - 20 december 2009 21:04

   Idag tog jag och Musse med oss två agilityhinder till stallträningen.

Av Cecilia - 18 december 2009 16:41

  

Jag måste bara dela med mig av julkortet som vi fick från Musses gammelmatte!


Till vänster på bilden så sitter Musse när han var omkring 8 veckor. Jag och Rogga hade precis börjat att leta lite efter en havanaisvalp när den här bilden kom upp på BBHC's valphänvisningssida. Både jag och Rogga visste på en gång att det var Musse som vi ville ha, och så blev det...:-) Dagen före julafton -05 så åkte jag ner till Ängelholm för att hämta hem honom. Redan då var han världens coolaste vovve.


Tack för alla andra fina julkort! Och själv så har jag inte lyckas ta mig tid att fixa ett julkort, men jag ska försöka ta mig tid under helgen.  

Av Cecilia - 8 december 2009 22:23

Idag har Musses internationella championat registreras in på hunddata http://kennet.skk.se/hunddata/Hund.aspx (får du ett felmeddelande så klicka igen så brukar det fungera). Så numera heter Musse, C.I.B Buenazo's Temper...:-)


Annars så har hundarna inte gjort så mycket sista tiden, jag har varit i Stockholm under vardagarna under de senaste tre veckorna, men imorgon åker jag hem igen. Då ska jag börja träna pojkarna, efter att inte ha tränat något alls efter sommaren. Jag har bara varit på tre utställningar det här året eftersom jag tänkte att jag skulle spara lite pengar till att köpa en egen agilitybana, och på vägen hem från Lettland för drygt en månad sen så köpte vi en komplett bana! Eftersom jag knappt har varit hemma så är den fortfarande omonterad, förutom vipbrädan som står i vardagsrummet. Men nu ska det tränas...:-)


Lycka till alla ni som ska till Stockholm till helgen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards