Alla inlägg den 25 september 2006

Av Cecilia - 25 september 2006 17:00

Idag har jag varit hos extramatte (Cecilia) och haft en riktig spa eftermiddag. Jag har blivit badad, fönad och så har hon klippt mina klor. Sen när hon var färdig så kom stormatte (lillmatte Emilias och extramattes mamma) för att hämta mig, men först så skulle dom ta ett kort på mig, vilket inte var det lättaste, jag tyckte jag hade stått tillräckligt på det där bordet för idag.Imorgon är det Musses tur, han har legat och skrattat åt mig hela tiden när hon har badat och fönat mig, men vänta bara imorgon så är det min tur att skratta åt dig, extramatte har minsann berättat att du inte tycker om att bli badad.Nä nu har jag inte tid att berätta något mer, extramatte ska iväg till hennes kvällskurs på komvux och sen till hundskolan för att hjälpa till och ta in agilityhindrerna, själv så ska jag hem och sova.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards