Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Cecilia - 29 juni 2008 07:53

Bild 1. Jag och Tudde på torget i Oulu. Semesterns första mjukglass...


Igår var jag och Tudde i Finland. Han blev BH-4 med reservcert och fick en jättefin kritik av domare Rajic Branislav från Slovenien.


Jag är jättenöjd med Tuddes placering, däremot är jag väldigt missnöjd om hur jag och Tudde gick i ringen. Precis allt i kritiken var perfekt och han räknade även varenda liten tand hos Tudde, men vad hjälper det när Tudde inte vill visa sig ordentligt med mig. När vi skulle gå tillsammans med den andra championhanen så gick han i sidled, när vi skulle gå runt så ides han inte lyfta på huvudet utan hade fullt upp och se om det hände något roligt utanför ringen. Lillgubben... det är nog bara att inse att det bara är Millo som kan visa honom, på utställningen i Danmark då jag var själv med Tudde så gick det inte heller nå vidare att gå runt i ringen. Fast och andra sidan så visste jag ju det redan från början, dom gånger som både Musse och Tudde har fått CK när Emilia visat dom så har vi ändå bytt så hon visar Tudde i hanfinalen även om hon gick med Musse sist.


Ja ja, jag och Tudde ska göra ett nytt försk till helgen. Tyvärr kan inte Millo följa med eftersom hon ska på ett bröllop i Luleå/Boden.

Ovido - Quiz & Flashcards