Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Cecilia - 9 juli 2007 10:51

Nu är vi hemma igen efter en helg i Piteå.


I lördags så gjorde jag min första elevtjänstgöring som ringsekreterare, det blev nästan en kort karriär. Alltså det var riktigt kallt och dessutom så regnade det, så mycket har jag då aldrig frysit tidigare... Men dagen gick ändå relativt fort och domaren var väldigt trevlig.


På söndagen så var det dags för utställning, Amazita blev BIR med en helt otroligt fin kritik av Ann-Kristin Johansson, nu kommer jag inte riktigt ihåg var det stod, men kritiken började ungefär så här. "En smällkaramell! Perfekt från nos till svans". Stort grattis Amazita.


Musse blev BH-3, Camilla visade honom och han gick helt perfekt med henne och när hon ställde upp honom på bordet så var han på ett strålande humör och tokviftade på svansen. Tack Camilla för hjälpen med att visa Musse och ett ännu större tack för att du gjorde i ordning honom i lördags, han blev jättefin! Synd bara att det regnade och blåste på söndagen.


Bilder kommer ikväll, jag kom inte hem förrän just före två i natt och sen så började jag jobba klockan sju så det har inte blivit så mycket sömn. Tudor blev så glad när Musse kom hem och alltid när Musse kommer hem så tar Tudde en sko i munnen och springer runt och grinar av lycka, han är för roligt lillgubben.


Tack Camilla & Ammis för en supertrevlig helg. Vi syns igen om två veckor, om jag nu får ledigt...

Ovido - Quiz & Flashcards