Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Cecilia - 21 mars 2007 21:20

I måndags när jag var på väg på en kurs i Piteå med tåg så visade det sig att vi skulle vara en och en halv timme i Luleå före taxin skulle ta oss till Pite havsbad.Och vad då shoppa på den tiden... Givetvis så skulle jag istället göra ett besök hos Helena och hennes fyra havanaistjejer som för tillfället har ökat med det dubbla till antalet (nästan i alla fall, en av valparna är en hane).Hos Helena bor Musses kullsyster Emma, alltså det är verkligen en exakt kopia av Musse, med några mindre undantag. Kolla in bilden ovan, hade jag inte skrivit att det var Emma så hade nog de flesta trott att det faktiskt är Musse på bilden.Efter en snabb visit hos Helena så körde hon tillbaka mig och min kollega in till centrum, det var nästan så att jag inte kunde låta bli att ta med mig Emma i famnen och två valpar i mina fickor och dom två andra valparna i min kollegas fickor..;-)Jag har så himla mycket inbokat dom närmaste veckorna, dels inom jobbet, skolan och olika jobbkurser. Vore det inte för det så skulle jag nog göra ett besök ganska snart i Luleå igen. Men det är inte så många veckor kvar till att Emma och kanske Freja tar med sin matte Helena och kommer hit till Kiruna den 20:e april.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards