Alla inlägg den 30 oktober 2006

Av Cecilia - 30 oktober 2006 20:46

Kira är en Kleiner Münsterländer valp som Ann-Helen har köpt från en kennel i Tärendö. Musse var jätteförtjust i Kira, undra om hon kanske är på väg att löpa för första gången, Musse var efter henne precis hela tiden.Kolla in Musse, alldeles tilltufsad och blöt i skägget efter allt pussandes med Kira.15 november så öppnar IKEA i Haparanda, jag och Ann-Helen ska kanske ta oss en dagstur dit på öppningsdagen. Rätt så lustigt att jag ska åka till IKEA, med tanke på att jag aldrig brukar åka och shoppa. Nu när jag, Emilia och mamma var i Sundsvall så var vi till IKEA, jag gick utan avstickare efter pilarna som dom har satt ut på marken, men jag kom i alla fall ut därifrån med en påse värmeljus.Sen var vi in på Hööks hästaffär, det är inte så många år sen pappas hus såldes och jag sålde hästarna, men där har utvecklingen verkligen gått framåt, det fanns prylar till hästar som alla har som man inte hade en tanke på bara för några år sedan.

Av Cecilia - 30 oktober 2006 20:23

I torsdags och fredags var det en notis i våra länstidningar att jag har startat ett företag."Cecilia Edström, Kiruna, har startat Hundgruvan för att bedriva försäljning av hundartiklar, reparation av bilar och lastbilar samt uthyrning av lastbil- och truckförare."Med själva butiken går det sakta men säkert, målet är fortfarande att butiken ska kunna öppna på skyltsöndagen. Däremot så står webbutiken helt still. Själva modulen är klar och sidan ligger aktiv ute på nätet dock utan produkter. Har inte tid att försöka få ihop den heller även om jag i tankarna vet ungefär hur jag vill ha den. Men är det någon som har tid och lust och är duktig på webdesign (HTML) och vill tjäna lite extrapengar så hör gärna av dig!Jag har hyrt ut mig själv som busschaufför den här veckan också, det finns chaufförsjobb av alla de slag så om jag hade kunnat klona mig själv och jobba dygnet runt så hade det ändå funnits hur mycket jobb som helst.Sen så Anneli börjat arbeta hos mig, en jätteduktig kvinna som håller reda både på mig och mina papper...

Ovido - Quiz & Flashcards