Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Cecilia - 12 februari 2009 12:05

Idag så ska jag och Emilia och två av våra vovvar iväg på en helgtripp. När jag och Musse var ute och reste i oktober så blev hans nätväska stulen på Arlanda så då fick han åka i ryggsäcken hem, detta hade jag helt glömt bort. Så imorse har jag tokletat efter ena väskan ända tills vi kom på att den blev ju stulen. Jag hade ingen vattentät väska i butiken, men efter mycket ringande hela förmiddagen så fick jag låna en av Roggas kompis som har pudeluppfödning. www.indenors.se Tack! Så nu kommer vi iväg i alla fall.


Jag har bytt foder till gossarna, och jag måste säga att jag är riktigt supernöjd. När dom var valpar/unghundar så gav jag ANF vilket jag också var nöjd med, men jag fick för mig att byta foder så sista året har dom ätit Royal Canin. Royal Canin är nog ett bra foder, men inte för Tudor.


Nu när jag har gett Sportsman's Pride Premium Adult (för aktiva hundar) i två månader så är Tudor mycket piggare och har redan fått glansigare päls. Så nu ska Emilia också byta foder, hon har gett Acana. Ett bra foder, men nästan omöjligt att hitta i Sverige


Helt klart värt att rekommendera, gå in på www.aramistrading.se för att hitta en återförsäljare där var du bor. Det borde ju gå att beställa en provpåse därifrån.


Trevlig helg!


Vi ska försöka uppdatera under helgen så ni får se vad vi ska hitta på...:-)

Ovido - Quiz & Flashcards