Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Cecilia - 8 februari 2009 17:50

Nu var det länge sedan jag uppdaterade, fast och andra sidan så har det inte hänt så mycket.


Förra helgen så var jag på kurs nere i Luleå. Jag och Maria hade några timmar över före vi skulle med tåget hem så då passade vi på och hälsa på Daisys fem valpar http://web.telia.com/~u72204602/ dom var jättefina! Efter det så åkte vi till Åke och Marie http://web.telia.com/~u92043755/index.html där Nova har valpar i jättefina färger, det ska bli spännande att se dom lite längre fram, nu var dom typ lika stora som min hand. Och ja, man blir riktigt valpsjuk av alla fina valpar...:-) Tack Marie & Åke för mat och skjuts!


I år är det Molly & Musses tur att åka på utställningar, Tudor har gått i pension vid två års ålder...:-) Eller egentligen inte, givetvis så kommer vi att ställa ut Tudde lite längre fram (han är hittills bara utställd sex gånger i Sverige), men eftersom han är "klar" så ska vi satsa på Molly och Musse i år. Musse behöver CACIB och sedan så skulle jag vilja få honom till litauisk champion och Molly är ännu inte utställd officiellt.


Så nu är utställningsplaneringen i full gång!


Jag försökte ta några fina uppställningsbilder på Musse och Molly nu när dom är nybadade, men det gick inte nå vidare. Så här kommer en nytagen bild när dom sitter på sängen och spanar ut genom fönstret.

Ovido - Quiz & Flashcards