Alla inlägg den 31 januari 2007

Av Cecilia - 31 januari 2007 19:09

Musse är anmäld till en internationell utställning i Norge i februari.Vi ska åka tillsammans med en havanaistjej och hennes matte från Stockholm, eller snarare vi möts i Oslo eftersom vi kommer med olika plan. Det ska bli kul, jag måste prata förstånd med Musse först så han sköter sig han har en förmåga att bli "till sig" när han träffar havanaistjejer... I Österbybruk i somras så blev han BIM och hon BIR, då blev han i alla fall kär och gick på bakbenen, så domaren sa till Roger att det är bra om han kan hålla sig på alla fyra. Synd att bilderna därifrån blev så suddiga och domaren hamnade mitt i men jag sätter in en ändå när Musse står på bakbenen och tittar på sin nyfunna kärlek, han blev BIM mot henne helgen före i Norrköping också, men då brydde han sig inte om tjejer utan då var det roligare att busa och bita i kopplet när vi var i ringen. Men mycket kan hända på en vecka...;-)Jag och Musse ska flyga från Narvik (i Norge, man kör över fjället från Kiruna), dels för att det är billigare flygbiljetter i Norge och sen så är Arlanda ingen kul histora... Alltså det är som ett skämt att flyga via Arlanda, om ni ska ut och resa från Arlandas utrikesterminal, räkna med några extra timmar i kötid. Att stå i bagagekön är en sak, men vänta till ni kommer till kön till säkerhetskontrollen... Alltså utan överdrift så var kön minst 50-60 meter, så räkna med MINST en och en halv timme i den kön. Jag stod en timme och kön hade knappt rört sig så jag var tvungen att gå tillbaka till incheckningen och be dom ge tillbaka min väska (som var incheckad redan i Kiruna) eller om dom kunde ordna så jag fick gå före i kön... Det slutade med att jag fick gå före i kön, och då såg jag att det var ju inte konstigt att kön inte rörde på sig eftersom personalen var tvungen att släppa in dom som hade bråttom till sina flyg i första hand...

Ovido - Quiz & Flashcards