Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Cecilia - 21 oktober 2009 20:14

  

Bild 1. Är en BIR bild på Molly, tvvärr så fick inte Tudde vara med eftersom Rogga fotade.

Bild 2. Är på mig och Molly vid kvalitetsbedömningen.

Bild 3. Är på Tudde när vi sitter och väntar på att få komma in i ringen. Visst har han klarat sig ganska fint i pälsen, efter att ha varit på fågel- och älgjakt hela hösten.

Bild 4. Här är vi på väg till Stockholm från Riga med båt (på väg till Lettland så åkte vi från Helsingfors till Tallinn eftersom det var storm). Men anledningen till varför jag satte in den här bilden var för att visa hur smutsig min bil var, fast i och för sig så syns det inte riktigt. Men hur som helst så ställde jag GPS:en på Valmiera, men jag valde inte bort grusvägar... Så efter ett antal mil efter gropiga sand- och grusvägar så kom vi äntligen fram till hotellet. Så ett litet tips om ni ska till Baltikum, ställ in GPS:en på motorvägar...:-)

Bild 5. Roger & Tudde i hytten på väg till Stockholm.

Ovido - Quiz & Flashcards