Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Molly-Polly

Av Cecilia - 16 april 2009 07:00

Nu har Molly's bulgariska championat blivit inregistrerad på hunddata http://kennet.skk.se/hunddata/Hund.aspx?hundid=2410353 (om länken inte fungerar så klicka på bakåt knappen på din webläsare och klicka sedan på länken igen så bör det fungera).


Igår så var jag och social-/ utställningstränade en stund med Musse och Tudor, det behövs alltid. En havanais, en toypudel och flera kinerser deltog. När vi var färdig så stannade jag kvar och tränade Tudde, vi har inte tränat lydnadsmomenten på hela vintern, men det gick faktiskt jättebra. Mycket bättre än det gick i höstas, kanske han var lite less på att träna då eftersom vi då var på planen 4-5 gånger i veckan.


Nu har jag äntligen anmält gossarna till en utställning, det blir under Kristihimmelfärdshelgen. Det börjar ju bli dags, Tudde är bara utställd en gång sedan juli förra året. Molly är inte anmäld eftersom Emilia inte ska med. Men Molly ska i alla fall få följa med och titta på eftersom jag tar bilen ner. Nu har jag i alla fall bokat rum på vägen ner, det blir inte som när jag åkte till WW utställningen. Jag var framme i Stockholm vid 7 på morgonen efter att ha kört i sträck från Kiruna.


Molly-Polly är hos mig på påsklov sedan skärtorsdagen, eftersom Emilia är i Göteborg och kommer hem på söndag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 24 december 2012 09:55


  Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 och 2011. Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska ...

Av Cecilia - 24 december 2011 16:55


Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009 och 2010.   Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska jag nog...

Av Cecilia - 14 september 2011 22:00


    I dag så var det KM i lydnad på Kiruna Brukshundklubb. Givetvis så var jag och Tudor med, även om vi inte har tränat på flera år eftersom det bara har varit jag och inte Tudor som tycker att lydnad är roligt. Men nu så tyckte han det var ri...

Av Cecilia - 28 augusti 2011 17:00


    Jag och Molly har varit i Visby på en två dagars utställning.   På lördagens utställning kom hon tvåa i championklassen med excellent och ck, och på söndagen så kom hon tvåa i championklassen med excellent. ...

Av Cecilia - 7 maj 2011 17:00

Idag har vi varit i Kristiansand. Molly blev BIR med CACIB och CERT och därmed norsk champion. Tudor var också med och blev BIM. Det var 6 hanar och 11 tikar som deltog. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards