Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

Stockholm

Av Cecilia - 20 mars 2008 07:40

Jag och bloggen är inte riktigt överrens för tillfället, bilden på Tudde är normalstor, men så fort den öppnas i bloggen så blir den i miniformat...


Imorgon åker jag till Stockholm. Emilia, Rogga och Musse kommer dit på lördagen. Tudde är anmäld till söndagens utställning men Emilia ska bara ställa ut Musse. Hoppas bara att Emilia blir frisk till helgen, förra helgen när vi var i Malmö så hade hon feber, på måndagen så var hon betydligt bättre. Men efter att ha åkt skidor i tisdags så blev hon febrig igen och har inte varit i skolan efter det.


Jag ska göra min sista aspiranttjänstgöring som ringsekreterare i Stockholm.


Förra helgen när vi körde från den danska utställningen tog vi färjan till Helsingborg, så då passade vi på att hälsa på hos Christel och Anette, även Tuddes uppfödare Margareta och Marja och Benke från Gotland var där. Det är så kul att de alla deras hundar, vi ska nog åka dit och hälsa på bättre till sommaren när vi har mer tid, varenda gång vi har varit dit så har det bara blivit snabbvisiter eftersom vi har haft bråttom till flyget. 

 
 
Ingen bild

Kusin-Sara

21 mars 2008 11:18


Hej kusinvitamin!
Vad kul att läsa din blogg! Jag visste inte att både du och Emilia var så inne på hundar. Jättefina bilder!

Kram//Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 24 december 2012 09:55


  Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 och 2011. Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska ...

Av Cecilia - 24 december 2011 16:55


Och ja, än en gång så blev det att återanvända samma julkort som 2006, 2007, 2008, 2009 och 2010.   Tack för alla fina julkort som vi har fått på mailen! I vanlig ordning så har vi tyvärr inte skickat ut något julkort, men nästa år ska jag nog...

Av Cecilia - 14 september 2011 22:00


    I dag så var det KM i lydnad på Kiruna Brukshundklubb. Givetvis så var jag och Tudor med, även om vi inte har tränat på flera år eftersom det bara har varit jag och inte Tudor som tycker att lydnad är roligt. Men nu så tyckte han det var ri...

Av Cecilia - 28 augusti 2011 17:00


    Jag och Molly har varit i Visby på en två dagars utställning.   På lördagens utställning kom hon tvåa i championklassen med excellent och ck, och på söndagen så kom hon tvåa i championklassen med excellent. ...

Av Cecilia - 7 maj 2011 17:00

Idag har vi varit i Kristiansand. Molly blev BIR med CACIB och CERT och därmed norsk champion. Tudor var också med och blev BIM. Det var 6 hanar och 11 tikar som deltog. ...

Ovido - Quiz & Flashcards