Alla inlägg den 9 november 2006

Av Cecilia - 9 november 2006 16:13

Musse brukar aldrig dra iväg när han är lös, men idag så gjorde han det. Jag ropade flera gånger efter honom men han vägrade komma, han hörde nog skidåkarna en bit bort. När Tudor såg att Musse drog iväg så sprang han efter, jag provade ropa efter honom men han lyssnade inte heller. Då ropade jag "Var så god" till Tudor, då kom han tillbaka som ett skott till mig. Så jag satte Tudor i koppel och gick i motsatt håll från Musse, då dröjde det inte länge innan Musse kom tillbaka.Vilken tur att Tudor är ett matvrak...:-)Här är det perfekt väder och tillräckligt kallt för att det inte ska bli snöbollar i deras päls. Det börjar skymma redan vid två tiden nu, så det är inte länge kvar till solen försvinner helt.

Ovido - Quiz & Flashcards